Dacă țara/regiunea în care vă aflați nu este afișată sau dacă întâmpinați dificultăți la utilizarea oricărui număr fără taxă, vă rugăm să apelați cu taxă inversă: +1-303-967-1096. (Apelurile cu taxă inversă sunt efectuate prin intermediul operatorului local.)
V-a fost furat sau ați pierdut cardul?
Apelați-ne
3 pași simpli pentru înlocuirea unui card
1. Contactați-ne în orice moment
Suntem disponibili prin chat sau telefon pentru a vă ajuta. Faceți clic pe butonul de chat sau găsiți numărul de telefon, selectați țara din care sunați în câmpul de mai sus.
2. Dezactivați cardul
Un reprezentant Visa vă va dezactiva cardul de credit sau de debit pierdut sau furat, iar apoi vă va notifica imediat banca. În cazul în care cardul dvs. a fost furat, acest lucru poate ajuta la prevenirea fraudei.
3. Obținerea unui card nou
Visa va colabora cu banca dvs. pentru a vă înlocui cardul de debit sau de credit și pentru a vi-l expedia în termen de 24 până la 72 de ore.
În caz de urgență
Putem aranja să vă oferim un card de înlocuire de urgență sau numerar. Apelați-ne, iar noi vă vom bloca cardul (în cazul în care numărul cardului este cunoscut) și vă vom pune în legătură cu instituția financiară/banca dvs. Apoi, după aprobarea băncii, puteți obține înlocuirea cardului de urgență în 1 până la 3 zile lucrătoare.* Alternativ, putem aranja ca banii să fie disponibili într-o locație din apropiere de dvs., de obicei în decurs de câteva ore de la aprobarea băncii dvs.
*Se aplică unele restricții/limitări
Întrebări frecvente
-
Un reprezentant Visa vă va putea ajuta să depuneți un raport privind cardul pierdut sau furat. Discutați cu noi prin chat sau apelați-ne prin intermediul numărului global gratuit al țării/regiunii dvs. din meniul derulant din partea de sus a acestei pagini.
-
Un reprezentant Visa vă va putea ajuta în raportarea fraudelor către banca dvs. Discutați cu noi prin chat sau apelați-ne prin intermediul numărului global gratuit al țării/regiunii dvs. din meniul derulant din partea de sus a acestei pagini.
-
Contactați-vă imediat banca. Dacă aveți nevoie de ajutor pentru a localiza un număr de telefon al băncii dvs., astfel încât să vă puteți anula cardul, discutați cu noi prin chat sau apelați-ne prin intermediul numărului global gratuit al țării/regiunii dvs. din meniul derulant din partea de sus a acestei pagini.
-
Politica Visa de răspundere zero* este garanția noastră că nu veți fi tras la răspundere pentru costuri neautorizate suportate cu contul sau cu informațiile despre contul dvs. Sunteți protejat în cazul în care cardul dvs. de credit sau de debit Visa este pierdut, furat sau utilizat în mod fraudulos, online sau offline.
*Politica Visa de Răspundere Zero nu se aplică anumitor tranzacții cu carduri comerciale și tranzacțiilor anonime cu carduri prepaid și nici tranzacțiilor care nu sunt prelucrate de către Visa. Titularii cardurilor trebuie să aibă grijă să-și protejeze cardul și să notifice imediat instituția financiară emitentă cu privire la orice utilizare neautorizată. Contactați emitentul pentru a afla mai multe detalii.
-
Pentru a vă acoperi cheltuielile, până la înlocuirea cardului, când întâmpinați dificultăți de acceptare a cardului sau pur și simplu când aveți nevoie de numerar, Visa poate lua măsuri pentru ca numerar să fie disponibil în zona în care vă aflați. Discutați cu noi prin chat sau apelați-ne prin intermediul numărului global gratuit al țării/regiunii dvs. din meniul derulant din partea de sus a acestei pagini.
-
În cazul în care cardul dvs. – de debit sau credit – a fost pierdut, furat, deteriorat sau compromis, vom colabora cu instituția financiară pentru a aproba și a grăbi expedierea unui card de urgență către dvs. Angajații Serviciilor Globale de Asistență Clienți Visa vă stau la dispoziție. Discutați cu noi prin chat sau apelați-ne prin intermediul numărului global gratuit al țării/regiunii dvs. din meniul derulant din partea de sus a acestei pagini.
-
Serviciul VISA de informare a titularului, disponibil 24/7, vă poate pune în legătură cu instituția financiară pentru întrebări referitoare la contul dvs., vă poate furniza informații generale Visa sau vă poate pune în legătură cu furnizorii de servicii dacă aveți nevoie de asistență cu privire la beneficiile pe care vi le oferă cardul dvs. Discutați cu noi prin chat sau apelați-ne prin intermediul numărului global gratuit al țării/regiunii dvs. din meniul derulant din partea de sus a acestei pagini.