Amplă inițiativă de încurajare a plăților cu cardul Visa care reunește nouă comercianți de top din România

24/05/2016

Press Release Image
  • Fiecare plată cu cardul Visa este răsplătită cu un voucher cadou; clienții pot beneficia de oferte în aproximativ 850 de locații comerciale ale partenerilor
  • Valoarea ofertelor acordate în cadrul campaniei cumulează până la 10 milioane lei
  • 70% dintre plățile cu carduri Visa sunt realizate la cinci categorii de comercianți din România

Visa Europe susține o amplă iniţiativă de încurajare a plăţilor electronice care reuneşte nouă comercianţi de top din sectoarele preferate de români pentru plățile cu cardul, respectiv supermarket-uri, benzinării, farmacii, restaurante, magazine de îmbrăcăminte, electronice și electrocasnice.

eMAG, cel mai mare magazin online din regiune, şi Kaufland, cel mai mare retailer din România, derulează în perioada 23 mai - 3 iulie 2016 campania promoțională “Plăteşte cu Visa şi alege-ţi oferta".

Fiecare plată cu cardul Visa în magazinele Kaufland, pe www.emag.ro sau prin aplicaţia de mobil eMAG, indiferent de valoarea cumpărăturilor, este răsplătită cu un voucher de cumpărături cadou.

Clienţii îşi vor putea alege una dintre ofertele puse la dispoziţie de cei şapte parteneri ai campaniei, descrise pe voucher, care acoperă o gamă extinsă de produse şi servicii de tip îmbrăcăminte (magazinele C&A), divertisment (sălile de cinema din reţeaua Cinema City), electronice şi electrocasnice (magazinele Flanco), restaurant (Pizza Hut şi KFC), combustibil (benzinăriile MOL) şi farma (Sensiblu). Pentru a-şi revendica oferta la una dintre cele aproximativ 850 de locații comerciale ale partenerilor, clientul va trebui să prezinte voucherul obţinut la Kaufland sau eMAG şi să facă o plată cu cardul Visa.

Valoarea ofertelor acordate în cadrul campaniei “Plăteşte cu Visa şi alege-ţi oferta" cumulează până la 10 milioane lei.

Consumatorii din România continuă să-şi folosească tot mai mult cardurile pentru a plăti direct la comercianţi, fără comision.

Principalele cinci categorii de comercianţi unde se plăteşte cel mai des cu cardul sunt supermarket-urile, benzinăriile, farmaciile, magazinele de îmbrăcăminte şi restaurantele, care însumează cumulat 70% din totalul plăţilor cu carduri Visa în România.

“Această campanie este o premieră în România. Noutatea majoră pe care o aduce este faptul că fiecare plată cu cardul Visa la Kaufland sau eMAG, indiferent de valoare, va fi răsplătită pe loc cu un voucher cadou, fără să mai depindă de premii oferite prin tragere la sorți. Suntem încrezători că datorită mecanismului inovator și partenerilor recunoscuți iniţiativa se va bucura de interes din partea consumatorilor. Românii plătesc tot mai mult cu cardul la comercianţi, tendință confirmată de evoluțiile pozitive din primele patru luni ale anului, când s-a înregistrat o creștere de peste 20%, atât ca număr de plăţi, cât şi ca sume cheltuite cu carduri Visa în magazine”, a declarat Cătălin Crețu, director general pentru România, Croaţia, Slovenia şi Malta în cadrul Visa Europe.

“La eMAG punem clientul întotdeauna pe primul loc și asta se vede în serviciile pe care le oferim și flexibilitatea opțiunilor de plată. Parteneriatul cu Visa vine în contextul în care tot mai mulți clienți aleg opțiunea simplă și sigură de a plăti cu cardul fie de pe desktop sau mobil. Mai mult, în contextul în care clienții se așteaptă să aibă totul la îndemână pe mobil, noi am introdus Plata cu 1 click, cel mai rapid şi sigur mod de a plăti. Practic, utilizatorii introduc datele de card în momentul activării opţiunii cardului. Acestuia îi este asociat un cod numeric criptat, care va fi utilizat pentru plăţile viitoare, în deplină siguranţă”, a declarat Tudor Manea, director general eMAG România.

"Strategia Kaufland are ca scop oferirea adevăratei experiențe a cumpărăturilor, cu accent pe garanțiile și serviciile noastre, varietate, un nivel ridicat de calitate și, bineînţeles, prețuri atractive. Cu un parteneriat puternic și cu tradiție, iată-ne ajunși la cea de-a șasea campanie împreună cu Visa, prin care oferim clienților Kaufland satisfacția și plăcerea de a face cumpărături. Venim cu prima campanie cu oferte pentru toți clienții care folosesc cardul Visa în magazinele Kaufland. Încurajăm clienții să utilizeze cardul pentru cumpărăturile din Kaufland, putând beneficia astfel de cât mai multe oferte", a declarat Valer Hancaș, Manager Corporate Affairs & Comunicare Kaufland România.

Regulamentul campaniei “Plăteşte cu Visa şi alege-ţi oferta" este disponibil gratuit oricărei persoane interesate accesând site-urilewww.kaufland.ro şiwww.emag.ro, precum şi în magazinele Kaufland din România.


Despre Visa Europe

Visa Europe este o companie de tehnologii de plată deţinută şi operată de băncile membre şi alţi furnizori de servicii de plăţi din 38 de ţări din Europa.

Visa Europe este în centrul ecosistemului de plăţi, furnizând servicii şi infrastructură care permit milioanelor de consumatori, companii şi guverne din Europa să facă plăţi electronice. Membrii săi sunt responsabili de emiterea cardurilor, înscrierea comercianţilor şi stabilirea comisioanelor pentru posesorii de carduri şi comercianţi. Totodată, Visa Europe este cel mai mare procesator de tranzacţii din Europa, responsabil de procesarea a peste 18 miliarde de tranzacţii anual.

În Europa, există peste 500 de milioane de carduri Visa şi 1 € din fiecare 6€ cheltuiţi este pe un card Visa. Cheltuielile totale realizate pe cardurile Visa depăşesc 2.000 miliarde de euro, în timp ce cheltuielile efectuate la POS reprezintă 1.500 miliarde de euro.

Începând cu anul 2004, Visa Europe a devenit independentă de Visa Inc. şi este înregistrată în Marea Britanie, cu licenţă exclusivă, irevocabilă şi perpetuă în Europa. Ambele companii acţionează în parteneriat pentru a facilita plăţile cu Visa la nivel global, în peste 200 de ţări.

Pentru informaţii suplimentare, vă rugăm să accesaţi www.visaeurope.com şi @VisaEuropeNews

Despre eMAG

Fondat în 2001 de antreprenori români, eMAG este un pionier al pieței de comerț online din România și a devenit un lider regional, cu prezență în Bulgaria, Ungaria și Polonia. De 14 ani investește constant în servicii care ajută clienții să salveze timp și bani, servicii care au în spate tehnologii dezvoltate în România.

Cu o gamă de produse în continuă creștere atât prin oferta proprie, cât și prin partenerii din Marketplace, eMAG este locul unde oricine poate căuta și comanda orice, de oriunde. Clienții beneficiază de servicii cu valoare adăugată precum 30 de zile drept de retur, deschiderea coletului la livrare, call center 24/7, Service Pick Up and Return, finanțare în rate prin eCredit, aplicația de mobil și „Plata cu un click”, serviciul de comandă instant prin swipe.

În oferta eMAG sunt acum peste 800.000 de produse listate, de la IT, telefoane mobile, electronice, electrocasnice și cărți, și până la articole pentru copii, casă, grădină, mașină și sport.

Despre Kaufland

Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu peste 1.300 de magazine în 7 țări. Kaufland România este de cinci ani consecutiv centrul comercial cu cea mai mare încredere la secțiunea Categoria locală, potrivit studiului Trusted Brands al Reader's Digest. Strategia noastră are ca scop îndeplinirea dorinţele clienților cu accent pe garanţiile şi serviciile noastre, varietate, un nivel ridicat de calitate şi, bineînţeles, preţuri atractive.