Visa va face o investiţie strategică în Klarna; cele două companii urmează să încheie un parteneriat
27/06/2017
Viitoarea colaborare va îmbunătăți experienţa de plată a consumatorilor din Europa
Visa (NYSE:V) şi Klarna au anunţat astăzi încheierea unui acord în baza căruia Visa va investi[1] în compania de plăți Klarna, precum şi intenţia de a dezvolta un parteneriat strategic în viitor. Klarna este una dintre cele mai dinamice companii de plăţi online din Europa, deservind 60 de milioane de consumatori şi 70.000 de comercianţi.
Investiţia de capital şi viitorul parteneriat sunt o dovadă a viziunii comune împărtăşite de Visa şi Klarna privind dezvoltarea comerţului online şi prin intermediul dispozitivelor mobile în beneficiul consumatorilor şi comercianţilor din Europa.
Investiţia planificată de Visa face parte dintr-o strategie globală menită să deschidă ecosistemul de plăți Visa şi să susţină o gamă largă de noi parteneri care contribuie la redefinirea şi optimizarea modului în care îşi fac cumpărăturile milioane de consumatori din întreaga lume. Klarna dezvoltă produse adaptate preferinţelor în plină schimbare ale consumatorilor, oferindu-le flexibilitatea şi simplitatea pe care şi le doresc atunci când îşi fac cumpărăturile.
„Klarna şi-a demonstrat competenţele în domeniul creditelor de consum şi cumpărăturilor online, iar împreună avem aceeaşi viziune privind simplificarea cumpărăturilor online şi pe mobil, la fel ca în viaţa reală”, a declarat Jim McCarthy, Vicepreşedinte Executiv pentru inovaţie şi parteneriate strategice, Visa Inc. „Visa îşi propune să încheie parteneriate cu o nouă generaţie de parteneri şi furnizori de servicii de plată pentru a oferi mai multor consumatori din Europa posibilitatea de a face cumpărături online în siguranţă. Ne dorim să lucrăm îndeaproape cu Klarna pentru a atinge acest obiectiv.”
„Parteneriatul dintre Visa şi Klarna este unul firesc. Ambele companii înţeleg cât de importante sunt încrederea și orientarea spre consumator în dezvoltarea soluţiilor de plată inovatoare,” a declarat Sebastian Seimiatowski, director general şi co-fondator al companiei Klarna.
„Klarna face eforturi constante pentru a oferi comercianţilor cea mai avansată gamă de soluţii de plată, iar consumatorilor cea mai simplă experienţă la cumpărături. Parteneriatul cu Visa este o ocazie de a ne consolida atât prezenţa globală, cât şi portofoliul de produse prin valorificarea resurselor ambelor companii.Suntem încântaţi de posibilităţile oferite de această colaborare.”
Conform studiilor Forrester[2], vânzările online din Europa urmează să înregistreze creşteri de două cifre în următorii ani. Până în 2021, creşterea numărului de dispozitive conectate şi îmbunătăţirea conectivităţii mobile vor conduce la majorarea cotei de piață a vânzărilor online până la 12% din totalul vânzărilor din sectorul retail din regiune. De asemenea, vânzările online din Europa Occidentală urmează să crească, în medie, cu 12% pe an în următorii cinci ani.
[1]Investiţia Visa este condiţionată de primirea de către Klarna a aprobărilor autorităţilor de reglementare şi de decizia finală a companiei Klarna privind alocarea
[2]Forrester Data: Previziuni privind comerţul on-line, 2016 - 2021 (Europa Occidentală)