Visa recunoaște creatorii digitali ca mici afaceri

13/11/2024

Press Release Image

La Web Summit, Visa celebrează creatorii și anunță extinderea colaborării cu Pharrell Williams

LISABONA, 12 NOIEMBRIE 2024: În deschiderea evenimentului Web Summit din Lisabona, Portugalia, Visa a anunțat consolidarea angajamentului său față de creatorii digitali. Recunoscând impactul pe care îl au în economia digitală, Visa încadrează în mod oficial creatorii în categoria micilor afaceri. Creatorii pot acum să plătească și să fie plătiți ușor și sigur cu ajutorul instrumentelor, resurselor și produselor financiare pe care Visa le pune la dispoziția micilor afaceri din întreaga lume.

Visa ajută totodată creatorii să fie plătiți mai rapid. Peste doi din trei creatori se confruntă cu plăți întârziate, ceea ce îi împiedică să se dezvolte mai departe[1], conform unui studiu Visa dedicat creatorilor. Visa Direct vine în sprijinul acestora prin parteneriate cu rețele sociale și marketplace-uri pentru a ajuta creatorii să își acceseze câștigurile în timp real[2] prin intermediul cardului lor de debit.

„Este o mare satisfacţie să vedem în sfârșit creatorii recunoscuţi ca fiind forța din spatele economiei digitale”, a spus Jonathan Kolozsvary, Global Head of Small Business în cadrul Visa. „Suntem mândri să ajutăm creatorii să își dezvolte afacerile - fie că este vorba de a le facilita accesul la soluții de finanțare pentru un mic capital de lucru sau de a-i ajuta să fie plătiți în timp real prin intermediul cardului lor de debit.”

Visa colaborează cu Pharrell

Totodată, Visa a anunțat un parteneriat extins cu Pharrell Williams – câștigător al premiilor GRAMMY®, muzician și cineast nominalizat la Academy Awards® (Premiile Oscar), antreprenor și filantrop. Ambasador și vedetă a filmului de brand Visa, „Prodigies”, Visa se bucură să colaboreze cu Pharrell pentru două dintre inițiativele sale filantropice, Black Ambition și YELLOW. Pharrell a înființat în anul 2019 YELLOW, o organizație non-profit care creează oportunităţi egale pentru tineri prin intermediul educației. Ca parte a acestui parteneriat extins, Visa va pune la dispoziția studenților YELLOW resurse și instrumente financiare și de incluziune digitală, cu scopul de a îmbunătăți educația financiară. Pharrell a anunțat parteneriatul alături de Frank Cooper, III, Chief Marketing Officer la Visa, în cadrul evenimentului Web Summit, unde au discutat și despre modul în care indivizii și afacerile pot valorifica puterea economiei creatorilor.

„Visa a recunoscut de mult timp rolul important pe care creatorii îl au în modelarea culturii, având totodată și un impact semnificativ asupra comerțului” a spus Cooper. „Pharrell este reprezentarea acestui spirit de creator și suntem încântați să extindem parteneriatul nostru.”

„În calitate de creator, artist și filantrop, mă implic cu pasiune în susținerea celor care vor să își transforme visurile în realitate”, a spus Pharrell Williams. „ Această colaborare ne permite să sprijinim studenții și afacerile mici deținute de persoane de origine hispanică și de culoare să se dezvolte, insuflându-le dorința de perfecționare continuă și inspirându-i să atingă excelența în fiecare zi.”

Aceste angajamente vin în completarea sprijinului constant acordat de Visa comunităţii de creatori, care include programe precum ‘GetP@id’, seria de evenimente sociale organizate de Visa în cadrul cărora influencerii susțin și învață participanții cum să își transforme pasiunea într-o sursă de venit, precum și Visa Creator Summit. Evenimentul de două zile va avea loc la Tokyo luna aceasta, în parteneriat cu lideri ai industriei precum Amplify, dar și cu influenceri în plină ascensiune. Prin colaborarea cu experții Visa, influencerii aflați la început de drum pot învăța cum să treacă la nivelul următor cu mica lor afacere digitală, inclusiv să afle care sunt cele mai bune modalități de a plăti și de a fi plătiți.

Visa facilitează accesul la economia digitală. Având o varietate de servicii de plată care pot ajuta creatorii și micile afaceri să plătească și să fie plătiți – de la cardurile Visa Business de credit și de debit, raportare de business, controlul plăților și platforme de gestionare a plăților digitale până la educație financiară și traininguri pentru dezvoltarea abilităților de business, inclusiv platforma globală Practical Business Skills – Visa continuă să inoveze pentru a sprijini creșterea comunității micilor afaceri.

Pe plan local, Visa susține IMM-urile aflate la început de drum, oferindu-le acces la tehnologie și inovație pentru a ține pasul cu așteptările consumatorilor și pentru a oferi o experiență de plată simplă și eficientă. Prin platforma „Marile Afaceri Mici”, lansată acum trei ani, antreprenorii pot accesa resurse educaționale și inițiative locale menite să le sprijine dezvoltarea afacerii. Printre beneficiile și ofertele preferențiale din platformă se numără: servicii de obținere a semnăturilor electronice, soluții de e-facturare, contabilitate, planificare financiară sau promovare online, până la pachete cu discount destinate exclusiv PFA-urilor.

Special pentru creatorii din România, UNTOLD și Visa au lansat anul acesta UNTOLD CREATORS by Visa, primul program de mentorat destinat tinerilor cu vârste între 18 și 30 de ani, pasionați de muzică, noua generație de creatori de festival din România. În cadrul programului, 80 de tineri talentați selectați dintre cei 2.300 de aplicanți au avut oportunitatea de a învăța de la experți din industrie, de a-și dezvolta abilitățile în domenii precum DJ-ing, producție muzicală, fotografie, video, management artistic și marketing. Prin intermediul workshop-urilor intensive și sesiunilor de training, participanții au avut șansa de a-și transforma pasiunea într-o carieră în industria festivalurilor. Programul s-a încheiat cu o competiție finală, câștigătorul din categoria DJ & Production având ocazia să performeze pe scena principală a festivalului UNTOLD 2024.

Creatorii pot afla aici mai multe detalii despre cum Visa îi poate ajuta să își dezvolte afacerile.


[1] Sondaj Marketplace-uri (martie 2020). Comandat de Visa și realizat de Raconteur în rândul a 750 comercianți din marketplace-uri, dintre care 224 creatori digitali

[2] Disponibilitatea efectivă a fondurilor depinde de instituția financiară și regiune