Ce reprezintă Marcajele senzoriale Visa?
În momentul în care o tranzacție Visa este aprobată, va declanșa o animație, sunete și o vibrație tactilă, dacă este cazul, fapt care va pune în prim-plan experiența de plată oferită consumatorului. Pe măsură ce metodele de plată evoluează, marcajele senzoriale îi oferă clientului certitudinea că achizițiile efectuate cu Visa sunt aprobate.
Marcajele senzoriale Visa utilizează văzul, sunetul și vibrațiile, acolo unde este cazul, pentru a confirma că o achiziție Visa a fost aprobată.
Descoperiți beneficiile
Marcajele senzoriale Visa informează clienții că achizițiile lor Visa sunt aprobate. Le oferă comercianților o soluție de plată care îi ajută să se remarce față de concurenții lor.
Plăți rapide și ușoare
Faceți plăți mai ușor. 87 la sută dintre persoane au considerat că tranzacțiile lor sunt rapide și ușoare.¹
Inovația brandului
Faceți o impresie de durată. 82 la sută dintre utilizatori au considerat că experiența lor de plată este inovatoare. ¹
¹ Visa, Inc., Valoarea marcajelor multisenzoriale: elemente sonore și animații în experiențele de plată fără card, 2016
O nouă oportunitate pentru activitatea dvs.
Integrați Marcajele senzoriale Visa în soluția dvs. de plată. Aceasta vă poate oferi avantajele pe care le doriți și poate conduce la noi oportunități.
¹ Visa, Inc., Valoarea marcajelor multisenzoriale: elemente sonore și animații în experiențele de plată fără card, 2016
Integrarea Marcajelor senzoriale Visa
Explorați instrumentele și resursele aferente Marcajelor senzoriale Visa. Acestea au fost concepute pentru a vă ajuta să adăugați în mod fluid marcaje senzoriale la soluția dvs. de plată.
SDK-uri
Integrare pentru iOS, Android și web. SDK-urile marcajelor senzoriale Visa conțin fișiere front-end de animație, sonore și tactile. Personalizările includ culoare, dimensiune, sunet și elemente tactile.
Integrare nativă
Sunt disponibile și dotări de design și specificații privind animația. Elementele pot fi adaptate soluției dvs. de plată.
Cerințe privind marca digitală Visa
Aflați cum să încorporați elementele obligatorii ale mărcii Visa în experiențele de plată digitală. Vă puteți asigura că puterea mărcii Visa vă ajută să țineți pasul cu inovația, să vă mențineți relevanța și să permiteți publicului dumneavoastră să fie acolo unde își dorește să fie.
Î + R
Obțineți răspunsuri la întrebări frecvente.
-
Toate cele trei elemente ale Marcajelor senzoriale Visa (sunet, animație și vibrație tactilă) conlucrează pentru a confirma o tranzacție aprobată Visa și ar trebui incluse concomitent atunci când acest lucru este compatibil cu aparatele de plată.
-
Marcajele senzoriale Visa ar trebui să înceapă imediat după o tranzacție Visa aprobată, realizată cu un card reîncărcabil Visa Prepaid, Visa Debit sau un card de credit Visa.
-
Da. Experiența clientului ar trebui să fie constantă, indiferent de ce tip de card Visa utilizează.
Pentru mai multe informații despre Marcajele senzoriale Visa, vă rugăm să ne contactați prin e-mail, la adresa: [email protected].