4 modalități de reducere a costurilor
Ai grijă de clienții actuali
Costă mai puțin să îți păstrezi clienții actuali mulțumiți, decât să atragi clienți noi. În cazul clienților existenți, munca grea este deja realizată. Având grijă de clienți, nu numai că îți asiguri menținerea vânzărilor, ci ai deja proprii ambasadori de brand.
Scopul este să îi faci să se simtă speciali, să le mulțumești, să îi răsplătești pentru cumpărături repetate și să îi încurajezi să spună și altora despre afacerea ta.
Sfaturi și recomandări
- Reține istoricul achizițiilor acestora - pentru a le răsplăti loialitatea - acest lucru nu trebuie să fie costisitor, poate fi un gest special, de exemplu un mesaj de mulțumire personalizat poate fi tot ce e nevoie pentru a păstra o relație pe termen lung.
- Asigură-te că asistența ulterioară și serviciul de suport pentru clienți sunt la fel de bune ca interacțiunea față în față.
- Investește într-un sistem bun de gestionare a relațiilor cu clienții (CRM). Sistemele CRM sunt accesibile, ușor de configurat și incredibil de puternice atunci când vine vorba de menținerea unor relații sănătoase și constante cu clienții.
Încearcă un serviciu de facturare online
Afacerile mici pierd adesea mai mult timp sau cheltuiesc mai mulți bani decât au de fapt nevoie pentru a-și ține contabilitatea corect și la zi. Este posibil să nu ai nevoie de servicii de contabilitate extinse pentru a-ți gestiona registrele. Un serviciu de facturare online simplificat, de exemplu, îți poate permite să gestionezi procesul de facturare mai eficient și să primești plățile mai rapid. Pentru mai multe informații, fă click aici.
Folosește un web builder, nu un dezvoltator web
: În cazul în care afacerea ta nu are nevoie de un site complex sau foarte personalizat, atunci, ai nevoie de doar câtorva ore pentru a construi un site folosind o platformă online care are un web builder încorporat. Este ieftin si îți construiesti prezența online in doar câteva ore.
Platformele care oferă găzduire și construcție de site-uri, precum WordPress sau Squarespace, sunt perfecte pentru a ajuta firmele mici să pună în funcțiune un site, în decurs de o zi sau mai puțin. Vei observa că acestea sunt ușor de utilizat, necesită puține cunoștințe tehnice și, datorită „temelor” și șabloanelor, poți face foarte multe cu module pre-stabilite pentru a susține conținutul și imaginile pe care le ai la dispoziție. Acestea au adesea propriile biblioteci din care poți să selectezi imagini și apoi să le utilizezi.
DIY Marketing
Există multe modalități prin care îți poți promova afacerea și majoritatea solicită puțin timp și creativitate. Credem că aceste 4 ar putea fi utile:
- Învață SEO elementar - transformă-ți site-ul în cartea ta de vizită asigurându-te că este ușor de găsit. Distribuie conținut - Învață care sunt clienții tăi, de unde vin, unde se află, care le sunt interesele, ce întrebări au în legătură cu ceea ce vinzi. Răspunzând la o întrebare prin intermediul unui blog, forum sau social media este o modalitate bună de a începe o conversație.
- Construiește o bază de date - Creează o opțiune de înscriere prin e-mail pe site-ul sau blogul tău. Poți oferi un download gratuit, o reducere sau un cadou pentru clienții care sunt dispuși să își lase adresa de e-mail în lista ta, totul respectând normele GDPR.
- Networking - Comunică, participă la evenimente locale și grupuri online unde poți întâlni companii complementare și clienți potențiali.
- Permite altor persoane să te ajute - Solicită un review și răspunde cu un mesaj de mulțumire.
Ești pregătit să îți duci afacerea la următorul nivel?
Iată recomandările noastre
Instrumente și servicii recomandate
Descoperă instrumentele și serviciile de care ai nevoie pentru a lucra 24/7.
Vodafone Business
Susținem viitorul afacerii tale. Cu servicii complete fix-mobil și soluții de digitalizare.
WordPress
WordPress îți oferă tot ce ai nevoie pentru o prezență online. Fă-ți un plan puternic și descoperă ce poate face site-ul pentru tine.
Wix.com
Creează un site și construiește-ți brandul cu Wix. Vinde produse, acceptă rezervări online și dezvoltă-ți afacerea.
Articole asemănătoare
Cum să creezi
un site
Site-ul este vitrina online a afacerii tale către lume. Acesta prezintă clienților actuali, potențiali și vizitatorilor cu ce te ocupi…