Apelați-ne
Sunați² la unul dintre numerele noastre gratuite pentru a fi conectat cu un reprezentant Visa.
Sunați² la unul dintre numerele noastre gratuite pentru a fi conectat cu un reprezentant Visa.
Dacă țara/regiunea în care vă aflați nu este listată sau dacă întâmpinați dificultăți în utilizarea numerelor fără taxă, vă rugăm să apelați cu taxă inversă: +1-303-967-1096. (Apelurile cu taxă inversă sunt efectuate prin intermediul operatorului local.)
Pentru întrebări frecvente și nelămuriri cu privire la cardul dvs. Visa personal, vizitați centrul nostru de asistență.
Vă rugăm să contactați emitentul cardului dvs. de plată Visa pentru informații despre contul dvs. sau datele privind tranzacțiile cu cardul. Acest lucru asigură că accesul la informații este oferit numai persoanelor autorizate, sub rezerva proceselor de verificare a emitentului dvs.
Puteți găsi adresa și numărul de telefon ale emitentului cardului dvs. în extrasul dvs. Visa. Numărul de telefon poate apărea și pe spatele cardului.
Pentru a afla mai multe despre modul în care Visa utilizează informațiile dvs. cu caracter personal, vă rugăm să vizitați Centrul de confidențialitate Visa.
Emitentul cardului dvs. vă poate ajuta să remediați problemele legate de tranzacțiile neautorizate. Veți găsi adresa și/sau numărul de telefon în extrasul Visa. Numărul de telefon al acestuia poate apărea și pe spatele cardului.
Dacă doriți să aflați mai multe despre serviciile pe care le oferă Visa pentru a adăuga un nivel suplimentar de protecție cardului dvs. Visa, explorați secțiunea Siguranță + securitate din Întrebări frecvente.
Experiența dvs. de plată este foarte importantă pentru noi. Dacă se constată buna-credință a clientului, comercianții care afișează sigla Visa nu au voie să aleagă dacă acceptă sau nu cardul Visa pentru plată.
Visa are peste 14.000 de clienți instituții financiare care emit propriile carduri Visa și înscriu comercianți pentru a le accepta. Aceste instituții stabilesc termenii și condițiile pentru relațiile lor comerciale și, prin urmare, se ocupă de toate problemele care privesc serviciul clienți.
Vă recomandăm să notificați emitentul cardului dvs. Visa folosind numărul de asistență pentru clienți care apare în extrasul Visa sau pe spatele cardului Visa. Emitentul cardului dvs. Visa are acces la regulile și regulamentele Visa corespunzătoare, precum și la formularele de notificare a reclamațiilor clienților pentru a depune reclamații.
Manifestați vigilență față de orice mesaj prin e-mail care solicită date cu caracter personal precum parole, coduri PIN sau codul numeric personal sau care vă trimite către un site web care solicită astfel de informații. Aceste mesaje pot implica o practică ilegală de „spoofing" sau falsificarea unei adrese de e-mail care să semene cu o altă adresă și cu o altă companie legitimă. Nu trimiteți niciodată informații cu caracter personal prin intermediul unui e-mail. În cazul în care ați primit un e-mail care imită Visa, vă rugăm să informați Visa cu privire la particularitățile e-mailului ilegal.
Consumatorii trebuie să știe că Visa nu va suna și nu va contacta prin e-mail titularii de card solicitând informații despre contul lor personal. Centrele de apeluri Visa nu inițiază apeluri de telemarketing. Recomandăm consumatorilor să nu răspundă la niciun e-mail sau apel telefonic în care se solicită informații cu caracter personal referitoare la card și sunt sfătuiți să raporteze imediat situația autorităților locale de aplicare a legii, precum și instituției financiare care le-a emis cardul. De asemenea, titularii cardurilor trebuie să știe că politica Visa privind frauda de răspundere zero prevede că Visa nu poate fi considerată răspunzătoare pentru orice achiziție neautorizată.
La Visa, securitatea cibernetică este esențială pentru valorile noastre. Am înființat un program Bug Bounty pentru a facilita schimbul nostru de informații cu privire la potențiale vulnerabilități, pentru a stabili reguli de testare a vulnerabilității și pentru a oferi o sferă de siguranță persoanelor care respectă aceste reguli. Pot fi acordate rapoarte valabile și pe baza cărora se poate acționa conform politicii programului.
Dacă vulnerabilitatea pe care doriți să o raportați nu este eligibilă pentru programul Bug Bounty, o puteți raporta în programul nostru de Dezvăluire Responsabilă non-stimulată.
Dacă sunteți un client sau un furnizor care se confruntă sau este afectat de un incident de securitate cauzat sau care poate avea impact asupra unui produs sau serviciu Visa, vă rugăm să ne contactați.
Când plătiți la pompă, unii emitenți de carduri pun „în așteptare” fondurile titularilor cardurilor înaintea achitării sumei finale a tranzacției pentru a se asigura că aceste conturi nu devin fără acoperire. Comercianții de carburant nu prevăd sume în așteptare pe cont. Dacă aveți întrebări legate de punerea în așteptare a contului dvs. în legătură cu o tranzacție de achiziționare de combustibil, contactați emitentul cardului.
Punerea în așteptare de către comercianții de carburant și alerte de punere în așteptare: Deducerile din cont nu pot fi aplicate imediat atunci când suma finală nu este cunoscută. Visa a implementat aceste procese pentru a proteja emitenții de carduri Visa Debit, comercianții și titularii cardurilor. Acest lucru se întâmplă cel mai frecvent atunci când se satisface cererea consumatorilor de facilități de plată, cum ar fi alimentarea la pompă.
De exemplu, dacă utilizați cardul Visa Debit la un restaurant, cardul poate fi autorizat înainte de aplicarea gratuității. Pentru aceste tipuri de achiziții, emitenții de carduri Visa Debit pot aloca fonduri titularului cardului pentru a acoperi costul estimat al tranzacției. Acest proces, cunoscut drept „punere în așteptare”, protejează atât titularii cardurilor, cât și comercianții. Acesta asigură faptul că titularii cardurilor nu cheltuiesc mai mulți bani decât au și că firmele comerciale sunt plătite pentru tranzacție. În timp ce majoritatea tranzacțiilor au un timp de așteptare sub 24 de ore, Visa protejează titularii cardurilor solicitând emitenților sau instituțiilor financiare să elimine toate așteptările în decurs de 72 de ore.
În timp ce majoritatea tranzacțiilor au un timp de așteptare sub 24 de ore, Visa protejează titularii cardurilor solicitând emitenților sau instituțiilor financiare să elimine toate așteptările în decurs de 72 de ore sau mai puțin.
Este posibil ca anumite sume din alerta privind contul să nu reflecte suma finală, mai ales la comercianții la care suma finală nu este cunoscută, cum ar fi restaurantele și comercianții care oferă servicii de alimentare la pompă. Suma de alertă a contului poate să nu fie suma finală a tranzacției care va apărea în extrasul dvs.
Extrasele online nu pot reflecta imediat suma tranzacției finale, în special la comercianții la care suma finală nu este cunoscută la momentul autorizării, cum ar fi restaurantele și comercianții care oferă servicii de alimentare la pompă. Extrasul online ar trebui să reflecte suma finală a tranzacției până în următoarea zi lucrătoare.
Toate cererile de sponsorizare trebuie trimise în scris la:
Event and Sponsorship Marketing Dept.
Visa USA
P.O. Box 8999
San Francisco, CA 94128-8999
Vă mulțumim foarte mult pentru interesul acordat publicității Visa, dar nu putem accepta idei de publicitate nesolicitate.
Printre serviciile oferite emitenților de carduri Visa autorizați și comercianților Visa, Visa pune la dispoziție grafică electronică cu marca brandului Visa și linkuri către site-urile Visa protejate. Numai emitenții de carduri și comercianții Visa sunt autorizați să utilizeze brandul Visa. Dacă lucrați pentru un emitent de carduri Visa sau pentru un comerciant Visa, vă rugăm să vizitați site-ul nostru Marketing Center pentru informații referitoare la sigla Visa și descărcări ale acesteia.
Visa nu stabilește și nu oferă servicii pentru conturile comercianților, dar dacă doriți să acceptați Visa în compania dvs., vă rugăm să contactați un acceptator Visa sau aflați mai multe despre cum puteți deveni un comerciant Visa.